Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network SPOŁECZNE - Miejski serwis informacyjny: Kluczbork, Byczyna, Lasowice Wielkie, Wołczyn
Belka
Środa, 15 Sierpnia 2018   imieniny: Maria, Napoleon, Stefan
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 

Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

Data publikacji: 2018-04-17, Data modyfikacji: 2018-04-17
A A AWydrukDrukuj  
 
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

W spocie promującym kampanię panowie opowiadają o sile swojej przyjaźni, o wspólnym przeżywaniu sukcesów i podnoszeniu się po porażkach. Organizatorzy akcji chcą posłużyć się przykładem popularnych piłkarzy, aby pokazać uczniom i uczennicom szkół podstawowych wartość koleżeńskich relacji: – Jako ludzie mamy naturalną potrzebę przynależenia, bycia akceptowanym i zrozumianym. Dzięki przyjaciołom życie nabiera kolorów, staje się interesujące, pełne przygód i doświadczeń. Historia tegorocznych ambasadorów mocno podkreśla siłę przyjaźni, wzajemnego wspierania się i wspólnego sięgania po marzenia. Dobry kumpel u boku to nie tylko inspiracja do działania ale też oaza bezpieczeństwa. Nadając rozgłos tego typu postawom, kierujmy uwagę najmłodszych na to, co w życiu ważne: przyjaźń. – mówi Marta Żysko-Pałuba, psycholog dziecięcy z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nintu, która jest partnerem kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

Przybij piątkę i #BądźKumplem

W ramach promowania koleżeńskich zachowań Cartoon Network zachęca w tym roku do przybijania piątki ze swoimi kumplami i zamieszczania wspólnych zdjęć z hashtagiem #Bądźkumplem. Wzmocnienie pozytywnego przekazu w sieci jest szczególnie istotne dlatego, że w tegorocznej edycji kampanii organizatorzy chcą również zwrócić uwagę na kwestie związane z cyberprzemocą: – We współpracy z Cartoon Network mamy do wykonania ważną misję - chcemy uświadomić rodziców i dzieci, że dokuczanie w sieci jest, niestety, bardzo powszechnym problemem. Ale jest to też problem, z którym możemy sobie poradzić. Według raportu NIK aż 40% młodzieży w wieku szkolnym zetknęło się ze zjawiskiem cyberprzemocy, a blisko połowa przyznała, że w przypadku jej doświadczenia nie szukałaby pomocy u bliskich. Dlatego tak istotne jest uczulanie oraz uświadamianie rodziców, że Internet nie zawsze jest miejscem bezpiecznym dla ich dzieci. – mówi Paweł Stano, prezes Lifetube, tegorocznego partnera akcji.

Materiały dla dzieci, nauczycieli i rodziców na stronie kampanii

Oficjalna strona została zaktualizowana o zupełnie nowe materiały. Oprócz przydatnych porad i wskazówek dla dzieci i rodziców na temat radzenia sobie z dokuczaniem w szkole i w Internecie, znalazł się tam również bogaty pakiet materiałów dla nauczycieli (scenariusze lekcji oraz obszerny przewodnik metodologiczny) przygotowany przez ekspertów z Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Konkurs dla klas

W ramach kampanii Cartoon Network zaprasza też klasy I-VI szkół podstawowych do udziału w konkursie „Wymarzony Dzień Kumpla”. Do wygrania są vouchery na zakup wyposażenia szkolnego oraz tablety, a zadaniem konkursowym jest przygotowanie przez klasę pod opieką wychowawcy kreatywnego pomysłu na obchody „Dnia Kumpla”. Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 13 maja. Wszystkie szczegóły zabawy i regulamin dostępne są na stronie kampanii.

Akcja „Bądź kumplem nie dokuczaj” potrwa miesiąc i będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych oraz ogólnopolską kampanią. Na antenie Cartoon Network, w wybranych kanałach platformy nc+ i w Internecie emitowany będzie spot z udziałem ambasadorów.

, Źródło artykułu: Turner, Autor zdjęć: Turner
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     
    Polecane

    DOSTAWCY-INTERNETU-W-POLSCE-NAJLEPSZY-INTERNET

     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     

    Powiat kluczborski - powiat w północnej części  województwa opolskiego z siedzibą w Kluczborku. W skład powiatu wchodzą gminy: Byczyna, Kluczbork, Lasowice Wielkie i Wołczyn zajmując powierzcnię 851,59 km kw.

    Atrakcje turystyczne stanowią: rezerwaty (Lasy Stobrawsko – Turawskie, rezerwat krajobrazowy leśno – stawowy „Smolnik” w Szumiradzie, rezerwaty przyrody w Komorznie, Krzywiczynach, Bażanach oraz Stobrawski Park Krajobrazowy), aleje i pomniki przyrody oraz szlaki turystyczne (szlak kościołów drewnianych, szlak rekreacyjny, Spacer po Kluczborku, szlak rowerowy „Gościnne zagrody”, szlak rowerowy „Szlakiem dawnego rzemiosła i pomników przyrody”). Do zabytków zalicza się: zespół dworski z XIX wieku w Biskupicach, park pałacowy z aleją dojazdową w Ciecierzynie i Kochłowicach, zespół pałacowy z XVIII – XIX wieku w miejscowościach Kostów, Maciejów, Proślice i Tuły; zespoły pałacowe z XIX wieku w miejscowościach – Roszkowice, Bąków, Smardy Dolne, kuźnia w miejscowości Byczyna, liczne spichlerze z XIX i początku XX wieku, mury obronne z przełomu XV/XVI wieku oraz ratusz z XVIII i XIX wieku w Kluczborku czy drewniane kościoły z XVI wieku w Brzezinkach oraz Lasowicach Wielkich.    

    Gospodarka powiatu oparta jest na rolnictwie i przemyśle – głównie maszynowym, budowlanym, dziewiarskim i spożywczym.

    Przez powiat przebiegają: trzy drogi krajowe nr:  11, 42 i 45 oraz trzy linie kolejowe nr: 143, 272 oraz 293.

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola